Kelionių aprašymai

Kelionė prie jūros su nakvyne – Linas iš Utenos 0

Kelionės planai:

• Išsimaudyti jūroje.
  • Apžiūrėti Palangos ir Klaipėdos, Šventosios miestus.
  • Aplankyti „HBH Juozo Alus“ sodybą.
  • Pasivaikščioti po Kuršių Neriją.
  • Pamatyti delfinų pasirodymą, delfinariume.
  • Grįžtant atgal aplankyti Panemunės pilis.

Taigi kelionė prasidėjo ankstyvą ryta, rytų Lietuvoje, tiksliau Utenoje. Išvažiavome jūros link. Kelionėje daug nestoviniavome, taigi greitai pasiekėme tikslą. Įsikūrėme toliau nuo miesto, apie 5 kilometrus nuo Palangos, kempinge. Žmonių nedaug, ramu.

Tą pačią dieną įvykdėme vieną kelionės tikslą – išsimaudėme jūroje. Vėliau pasistatėme palapinę, pavalgėme.

Kita diena, oras ne per geriausias degintis, o ir šiaip tam neplanavome skirti daug laiko. Išvažiavome į Palangos miestą. Pasižvalgėme po grafų Tiškevičių rūmus. Šalia jų ir botanikos parkas. Aišku perėjome ir įžymiąja Basanavičiaus gatvę. Man ten visiškai nepatiko – triukšmas, daug suvenyrų kioskų, kuriuose nieko originalaus. Nuėjome iki tilto ir grįžome. Vakare išėjome į šventosios miestelį. Iki jo tik 2 kilometrai dviračių taku. Miestelio vaizdas paliko dvejopą įspūdį. Prie pat jo kyla nauji gyvenamieji namai, kotedžai… O pačioje centrinėje gatvėje – sovietinius laikus menantys poilsio nameliai iš kartono. Žmonių gatvėse labai daug. Vos įmanoma prasilenkti. Vienintelis patikęs dalykas – kabantis tiltas.

Trečia diena. Iki pavakario pragulėjome prie jūros. Sugalvojome važiuoti į „HBH Juozo Alus“ sodybą. Nors ji Kretingos rajone, tačiau netoli nuo Palangos. Sodyboje daug pramogų, kavinių. Viskas labai gražiai sutvarkyta. Šalia yra kažkoks mini zoologijos sodas, kuriame daugiausia paukščiai. Taip pat miške daug įspūdingų skulptūrų.

Ketvirta diena. Iš pat ryto pajudėjome link Klaipėdos. Pasivaikščioją po miestą persikėlėme į Kuršių Neriją. Labai graži gamta. Deja, neteko pamatyti to didžiojo gaisro pasekmių – išdegusių miškų. Sumanėme pramankštinti kojas. Iki jūrų muziejaus ėjome pėsčiomis. Pažiūrėjome delfinų ir ruonių pasirodymą, pasižvalgėme po muziejų.

Penkta diena. Deja, metas kelionei namo. Nebuvo taip nuobodu, kadangi važiuodami atgal pasirinkome įdomų maršrutą – palei Nemuno krantą iki Kauno. Pamatėme keletą pilių: Panemunės, Raudonės. Patiko Rambyno kalnas. Siūlau paragauti milžiniškų cepelinų – juos gamina kavinėse šalia Kauno, Karmėlavoje.

Kelionė man patiko. Kas nebuvęs, siūlau aplankyti.

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Įspėjimas!
Jūsų adresas užregistruotas: 18.116.36.192
TPL.lt nekontroliuoja trečiųjų asmenų pateiktų komentarų turinio ir neatsako už jį.
TPL.lt svetainėje paskelbti trečiųjų asmenų komentarai atspindi išimtinai tik trečiųjų asmenų nuomonę.