Kaimo turizmas > Utenos apskritis > Molėtų rajonas

Sodybos vietos:
Viso vietų: 80(+)
Viso miegamų vietų: 70
Viso miegamų vietų (šeimos ir draugų šventėms): 70(+)
Viso numerių: 14
Viso namelių: 6

Kainų ribos:
Vieta: 20-45 EUR

Sodyba: 900-1600 EUR

image description

Tekstas:

PAS ŠEŠTOKĄ – moderni kaimo turizmo sodyba Molėtų rajone prie ežero. Tai  puiki vieta šventėms: vestuvėms, jubiliejams, krikštynoms 80 (+) svečių, draugų susitikimams taip pat įmonių renginiams: konferencijoms ar seminarams.

Sodyba yra patogioje vietojenetoli Vilniaus, Utenos, Molėtų. Nuo magistralinio kelio Vilnius-Utena esame nutolę tik 1,5 km. Sodybos svečiai turi puikią galimybę aplankyti Lietuvos Etnokosmologijos muziejų bei Molėtų astronomijos observatoriją esančius vos už keleto kilometrų nuo sodybos „Pas Šeštoką“.

Yra puikios sąlygos nakvynei. Jūs galėsite apsistoti 3 atskiruose pastatuose vienas nuo kito nutolusiuose keliolika metrų, kuriuose yra šiuolaikiškai ir patogiai įrengtų 12 numerių (kiekvienas turi privatų dušą ir wc), yra 3 virtuvės, kuriose gali šeimininkauti sodybos svečiai ir net 4 židiniai, kurie suteiks jaukumo. Yra 2 erdvios terasos bei numeriai su balkonais, su nuostabiu vaizdu į ežerą. Pagal svečių pageidavimus pastatėme dar 2 nedidelius jaukius namelius 2-4 vietų. Galime apnakvindinti apie 70 (+-) svečių.

Sodyboje yra išskirtinio dizainio 2 dalių pokylių salės su terasomis (130+80 kv.m.) – talpinančios 80 svečių. Salių išplanavimas yra universalus – tinkantis bet kokiai šventei ar renginiui. Salės pastatytos ant kalvos, o pro didžiulius langus atsiveria įspūdinga ežero panorama… Salėse yra židiniai, kondencionierius, aukštos lubos,  2 wc, 2 didelės lauko terasos prie abiejų salių. Yra profesionali virtuvė, aptarnaujantis personalas. Rengiame banketus, furšetus. Turim apvalius stalus, yra ir užstalės galimybė. Dekoruojame, fotografuojame.

Teikiama maitinimo paslauga. Visada šviežias, skanus, gražiai pateiktas. Šeimininkių kulinariniais sugebėjimais nenusivils net patys išrankiausi svečiai.

Liks nenusivylę pirčių mėgėjai. Sodyboje yra net 3 skirtingos pirtys: sauna, lietuviška garinė pirtis bei kubilas. Gerai išsikaitinus smagu pūkštelti į šalia esantį ežerą. Pirtys – puiki pramoga visais metų laikais!

Aktyvaus poilsio mėgėjai bei mažieji mūsų svečiai nenuobodžiaus: yra krepšinio, futbolo, paplūdimio tinklinio aikštelės, didelis batutas, tinkantis tiek vaikams tiek suaugusiems. Šalia renginių salės įrentas sūpynių kompleksas turintis viduryje laužavietę – tai itin mėgiama poilsio vieta. Galima paplaukioti valtimi ar vandens dviračiu. Yra kas veikti ir žvejams: ežeras didelis, gilus ir žuvingas…

Sodyboje yra erdvi automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje tilps visų svečių automobiliai, taip pat neiškils problemų nei autobusams, nei limuzinams.

Privati teritorija. Užsakius visą sodybą nebus jokių pašalinių žmonių. Sodyboje būsite tik Jūs, Jūsų svečiai ir aptarnaujantis personalas.

Tad švęskite savo šventes, pramogaukite, ilsėkitės sodyboje „PAS ŠEŠTOKĄ“, o mes pasistengsime, kad būtumėte geros nuotaikos, kupini puikių įspūdžių ir norėtumėte vėl sugrįžti!

Lauksime Jūsų atvykstant!

Gandriukų skaičius: 4

Babilninkų k.,
Suginčių sen.,
Molėtų r.

Šeimininkai: Diana Šeštokienė

2 pas sestoka vilos sodybos prie ezero nuoma netoli moletu observatorijos ir etnokosmologijos muziejaus 3 sodyba pas sestoka sodyba sventems ir poilsiui 5 sodybos vilos pas sestoka nuoma netoli vilniaus utenos moletu 10 pas sestoka sale sventems ir renginiams 17 pas sestoka sales nuoma vestuvems moletu rajone 18 vila sventems pas sestoka

nakvyne moletu rajone sodyba pas sestoka Nr. 6 Apartamentai svetaine-virtuve-galima nakvyne 4-6 sveciams Nr.8 dvivietis pagrindinis namas nakvyne sodyboje pas sestoka pas sestoka sodyba prie ezero moletu rajone nuoma sventems ir poilsiui

pirties prie ezero nuoma sodyba pas sestoka santuokos ceremonija sodyba pas sestokaPAS SESTOKA vila sodyba vestuvems sventems renginiams ir poilsiui prie ezero moletu rajone netoli utenos ir vilniaus santuokos ceremonija sodyboje pas sestoka ugnies sou viduramziai sodyba pas sestoka moletai vakarine fotosesija vestuves sodyba pas sestoka

21741212_511816959153031_1099507168323512240_o vestuves sodyboje pas sestoka copy 2 vestuves sodyboje pas sestoka moletai 7 vestuves sventes renginiai sodyba pas sestoka vestuviu sales nuoma pas sestoka sodyba moletu rajone

Komentarai:

SVEČIŲ KNYGA IŠ http://atostogoskaime.lt/sodyba/sodyba-sestokas

Jurate ir Povilas, 2009-11-16 Organizacija: Vestuves Pareigos: Jaunieji Sioje sodyboje sventeme vestuves, kurios sodybos seimininku deka buvo tiesiog tobulos. Viskas buvo idealu, tvarkinga, labai skanus maistas, puikus aptarnavimas... Sodyba supa puiki aplinka. Labai dekojame visai komanadai uz puikias vestuves ir silta priemima. Sveciai liko labai patenkinti ir isvaziavo su puikias ispudziais :) Labai aciu jums uz puiku laika ir nuostabia svente!!Linkime ir toliau klesteti! Danutė, 2009-10-07 Organizacija: vestuvės Pareigos: nuotakos mama Tame savaitgalyje šventėme dukros vestuves. Labai esu patenkinta, jaučiuosi nepavargusi, žvali, energinga, nes mūsų rūpesčiu dalinosi sodybos šeimininkė. Labai organizuota, viskas iki smulkmenų apgalvota, laiku padaryta, švaru, jauku, jokių nesusipratimų. Virtuvės šeimininkių labai skanus maistas. Jauki, graži aplinka. Linkiu ir toliau taip puikiai darbuotis, kad nepritrūktų sveikatos ir optimizmo, naujų idėjų. Visiems mūsų svečiams patiko, išsivežė gerus įspūdžius. Sėkmės ! nuotakos MAMA IR TĖTIS burundukas, 2009-10-07 Organizacija: vestuvės Pareigos: svečias 10.03 - 10.04 vestuvės. ačiū sodybos šeimininkei, kuri taip puikiai tvarkosi. labai šauni pirtis, o kubilas dar šaunesnis! Andrius ir Vaida, 2009-09-20 Organizacija: Vestuves Pareigos: Jaunieji Sioje sodyboje sventeme savo vestuves. Viskas buvo tobula, pradedant komfortu, supancia gamta ir nusotabia seimininke bei jos komanda. Maistas be proto skanus, aptarnavimas nepriekaistingas. Svente buvo tobula ir prie to labai prisidejo tai, kad sventeme butent sioje sodyboje. Diana, aciu Jums uz nuostabiai praleista laika! Jūratė, 2009-08-12 Labai grazi ir tvarkinga sodyba, o dar malonesni seimininkai. Dziaugiuosi puikiai praledusi laiką, grazioj ir malonioj aplinkoj. Apsilankykite nesigailesite. Stefanija, 2009-07-28 Pareigos: Jūratės mama Šaunioje sodyboje ir malonių šeimininkų dėka atšventėme vaikų vestuves, kur netgi kitą dieną nenustojantis lietus neapniaukė nuotaikos. Puikus šeimininkių maistas ir dėmesys džiugino svečius ir tėvelius, dėkojame joms. Sodybos šeimininkams nuoširdžiai dėkojame už suteiktą galimybę džiaugtis gražia ir tvarkinga aplinka, geromis nakvynės sąlygomis ir linkime dar ilgai klestėti. Dana ir Marius, 2009-07-27 Labai sauni sodyba, Ir dar fainesni seimininkai!!! Lina ir Tomas, 2009-07-15 Organizacija: Vilnius Birželį mes čia šventėme savo vestuves. Labai viskas mums ir svečiams patiko :) Labai graži vieta, šeimininkai labai draugiški ir LABAI tvarkingi. Viskas buvo puiku "nuo..iki" :) Jei reikėtų išnaujo rinktis sodybą, tikrai vėl rinktumėmės šitą. Dar norėtume padėkoti ir šeimininkėms, gaminusioms tikrai labai skaniai :) Lina ir Tomas, 2009-07-15 Organizacija: Vilnius Pareigos: chemikai :) Mes čia šventėme savo vestuves, nerealiai viskas patiko. Šeimininkai labai draugiški, organizuoti ir LABAI tvarkingi. Jei reikėtų dar kartą rinktis sodybą, tikrai ir vėl pasirinktume tą pačią :) Ačiū ir šeimininkėms, gaminusioms tikrai labai skaniai :) O stalų papuošimas tikrai labai maloniai nustebino. Žinojome, kad bus gražu, bet kad tiek, nesitikėjome :) Ačiū labai !!! Giedrius ir Inga, 2009-05-27 Organizacija: Panevezys Labai patiko,grazi,jauki aplinka,puikus kambarys.Malonus ir paslaugus seimininkai.Butinai apsilankysime dar karta.

vasario 19, 2012

Aine, 2010-09-23 Organizacija: UAB "Philip Morris Baltic" Šioje sodyboje organizavome trijų dienų konferenciją. Šeimininkai atsižvelgė į visus mūsų pageidavimus ir suorganizavo renginį, kuris visiškai atitiko mūsų lūkesčius. Betarpiškas ir profesionalus p. Dianos bendradarbiavimas paliko labai gerą įspūdį ir buvo labai teigiamai įvertintas visų konferencijos dalyvių. Su malonumu rekomenduočiau Šeštokų sodybą įvairiems renginiams ir pati mielai sugrįžčiau dar kartą. Reda ir Vytautas, 2010-08-01 Pareigos: Jaunieji Nuostabi sodyba švęsti vestuves. Puiki pokylių salė su vaizdu į ežerą, o antrai dienai visi ras ką veikti. Yra pirtis, kubilas, tinklinio aikštelė, valtis ir t.t. Sodybos šeimininkai- labai nuoširdūs ir mieli. Jie pasirūpino viskuo t.y. nuo svarbiausių dalykų iki smulkmenų. Taip pat didelis Ačiū virtuvės šeimininkėm, kurios triūsė be miego ir stebino savo kulinariniais sugebėjimais. Tikimės kada nors čia sugrįžti :) Linkime sėkmės:) Irena, 2010-06-03 Organizacija: Vestuvės Pareigos: nuotakos mama Šioje sodyboje savaitgalyje šventėme vestuves. Viskas labai patiko. Sodyba įkurta vaizdingoje vietoje, ant ežero kranto. Labai gražiai sutvarkyta aplinka, švaru, tvarkinga. Labai mieli, draugiški sodybos šeimininkai Diana ir Kęstutis. Paslaugūs sodybos darbuotojai. Ačiū Jums už puikią šventę ir sėkmės. Milda ir Andrius, 2010-06-02 Organizacija: Vestuvės Šioje sodyboje šventėme savo vestuves. Viskas labai patiko, maistas buvo puikus - ačiū šeimininkėms! Taip pat didelis dėkui Dianai kad taip puikiai viskuo pasirūpinot ir visi svečiai liko patenkinti.

Giedrė ir Darius, 2011-09-09 Organizacija: jaunieji Sveiki visi, šioje sodyboje 2011-05-21 mes šventėme savo vestuves. Sodyba labai patiko, tad drąsiai visiems rekomenduojame. Patogūs ir tvarkingi kambariai svečiams, didelis privalumas, kad pobūvių salė atskirai nuo miegamųjų, maistas labai skanus ir gražiai patiektas. Žodžiu viskas labai šaunu! O rytinę sriubytę ir šašlykus svečiai dar atsimena ir dabar. Ačiū ir sėkmės darbuose :) Dovilė ir Saulius, 2011-07-12 Organizacija: Vestuvės Pareigos: Jaunieji Laba diena,visiems besiruošiantiems vestuvininkams,šioje sodyboje šventėme savo vestuves,todėl dabar drąsiai galiu Jums rekomenduoti čia surengti ir savo vestuves...Esu labai patenkinta,nes maistas buvo nerealiai skanus,salė papuošta taip,kaip norėjome,tvarkinga,aptarnaujantis kolektyvas pasirupino,kad butu tvarka,o šašlykai...na trūksta žodžiu viską apibūdinti,tad sakome AČIŪ už viską Jums!!! Irmantė ir Darius, 2010-10-06 Pareigos: Jaunieji Labai norim padekoti sodybos seimininkams ir visam kolektyvui uz nuostabia musu svente. Sale atrode labai graziai, maistas tirpo burnoje, aptarnavimas kuo geriausias, o tokio grazaus jaunuju kambario tikrai nesitikejom, buvom suzaveti. Truksta zodziu viskam apsakyti. Didelis didelis ACIU Jums uz viska :) Sigitas ir Rita, 2010-10-05 Organizacija: Vestuvės Pareigos: Jaunieji Šventėme savo vestuves ir esame labai patenkinti savo pasirinkimu: nuostabi, tvarkinga aplinka, patogūs kambariai, puikus aptarnavimas ir begalo begalo skanus maistas - super šašlykus prisimena visi svečiai :) Sodybos šeimininkė viskuo pasirūpino ir patarė iki smulkmenų, tad atvykus lieka tik švęsti ir dėl nieko nesijaudintii. Viskas buvo super! Dėkojame šeimininkei, jos komandai ir drąsiai rekomenduojame šia sodybą! Sėkmės!

vasario 19, 2012
    Jaunieji

"Pas Šeštoką" šventėme vestuves. Esame labai dėkingi kolektyvui už kruopščiai ir iki menkiausių smulkmenų suorganizuotą šventę. Mums, jauniesiems, svarbiausia buvo, kad galėjome be rūpesčių džiaugtis savo švente. Sodyba labai gražioje vietoje, skoningai sutvarkyta, turinti pramogų ne tik tėveliams, bet ir mažiausiems šventės dalyviams. Tą savaitgalį mes ne tik šauniai atšventėme savo vestuves, bet ir gerai pailsėjome. Dar kartą AČIŪ ir sėkmės darbuose!

neringa

Vasara ir mes atsventem sioje saunioje sodyboje savo vestuves. Esu labai dekinga sodybos seimininkams, kad surenge mums nuostabia svente. Puikus maistas, draugiski bei paslaugus seimininkai, patogios nakvynes salygos, nuostabi aplinka, skoningos dekoracijos paliko neisdildoma ispudi.

spalio 1, 2009
    laimis

sventem vestuves sioje sodyboje,labai viskas patiko.maistas skanus ir seimininkai labai malonus,geri prisiminimai liko.

rasa

uzsakem sodyba "Pas Šeštoką" savo vestuvems. labai grazi ir tvarkinga aplinka.

vasario 27, 2009
Įspėjimas!
Jūsų adresas užregistruotas: 18.216.32.116
TPL.lt nekontroliuoja trečiųjų asmenų pateiktų komentarų turinio ir neatsako už jį.
TPL.lt svetainėje paskelbti trečiųjų asmenų komentarai atspindi išimtinai tik trečiųjų asmenų nuomonę.