Kelionių aprašymai

Pasroviui Žeimenos upe – Egidijus iš Panevėžio 0

Niekada nemėgau poilsiauti gulėdamas prie jūros kiaurą dieną ir vartydamas kokį laikraštį. Po tokių atostogų parsiveži tik kažkokį gan išblankusį įspūdį apie vietą, kurioje buvai ir daugiau nieko. Taigi visuomet renkuosi aktyvų poilsį. Norių aprašyti bene vieną gražiausių ir įdomiausių kelionių Lietuvoje. Tai kelionė baidarėmis Žeimenos upe.
Kelionę pradėjome nuo Baluošo ežero esančio Utenos rajone. Taigi dar keletą dienų plaukėme įvairiais ežerais. Plaukiant lankėme įvairias kultūrines vietas, kurių plaukiant šiuo maršrutu yra gana daug. Pavyzdžiui plaukiant Paliūšio ežeru galima aplankyti Karklės vandens malūną. Tai labai įspūdinga vieta su milžinišku kriokliu, po kuriuo galima atsistoti ir pasimasažuoti.
Iš Palūšio ežero įplaukėme į Žeimeną. Tai tikrai nuostabi upė. Ji laikoma viena švariausių upių Lietuvoje. Nereikėjo ilgai laukti, kad tuo įsitikinti – plaukiant upės dugnas matosi puikiai, tačiau gylis yra apie 3 metrus. Plaukiant upe dėl nakvynės vietų nereikia jaudintis – jų yra labai daug ir visos viena gražesnė už kitą! Dauguma jų yra ant skardžių, kurie juosia visą Žeimenos upę. Nuo jų atsiveria nuostabus gamtovaizdis! Dauguma stovyklaviečių būna specialiai paruoštos turistams – yra stalai, tualetai, šiukšlių dėžės.
Vasaros metu upė yra gan plati ir srauni. Kai kurios vietos kartais būna užverstos nukritusiais medžiais, tuomet baidarę reikia pernešti arba kaip kitaip perkelti – tai labai įdomu, nes kartais tenka lipti ant vos besilaikančio medžio šakos, po kurio 4 metrų gilio srauni upė. Tokios akimirkos išlieka ilgam.
Mes baigėme savo kelionę Pabradėje. Norintys gali plaukti ir toliau, kadangi Žeimena įteka į Nerį. Ties Pabrade Žeimena labai išplatėja, nusenka, sumažėja srovė. Tai puiki vieta atsisveikinti su upe ir nuostabiais joje patirtais įspūdžiais, kurie išliks dar ilgam. Taigi, susikrovėme baidares, sėdome į traukinį ir patraukėme namo, o galvoje vis šmėsteldavo geriausios kelionės akimirkos.

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Įspėjimas!
Jūsų adresas užregistruotas: 18.190.217.134
TPL.lt nekontroliuoja trečiųjų asmenų pateiktų komentarų turinio ir neatsako už jį.
TPL.lt svetainėje paskelbti trečiųjų asmenų komentarai atspindi išimtinai tik trečiųjų asmenų nuomonę.